nu kom kvällens funderare.

Jag har tänkt på en sak, när man gör nått, tex som jag spelar på en hemsida, så är jag fruktansvärt nära ett rekord o jag försöker 1000000 gånger men det går inte, sen sitter jag nästan o gråter för det går inte som jag vill i spelet, jag skulle kunna sitta här hela natten o bara klicka tills jag klara det.
Nu till funderingen. Varför är vissa människor så jäkla envisa, jag ger mig fasiken på att jag ska klara det innan jag lägger mig!
Varför på kvällen när tålamodet och orken knappt finns, jag  som har vart i full gång hela dagen.
Känner mig rätt lost och snurrig i huvudet, men jag ska klara det. Sen behöver jag kolla nya skor :( vill ha ett par snygga stövlar med lite klack.
Träningen är klar, men känner att jag skulle göra om det en gång till för att rensa huvudet så jag inte är så snurrig när jag lägger mig. Ja du många tankar som kommer nu. Var ska jag hitta ett par skor i bra pris? när ska jag klara rekordet? När kommer beställningen? Vad ska vi äta i morgon? undra om jag får sova i natt?

Ja som ni fattar är huvudet fullt, ganska skönt att ha bloggen att ventileria i. Kan det vara så att männikskor har för höga kvar på sig själva? är man för in rutan i samhället att det ska vara på ett sätt, men ibland passar inte mitt sätt in där. Nej nu för jag ta o sluta fundera på allt o inget......

Nej nu är det nig dax att krypa ner i sängen med min älskade,  får nog tjata lite i öronen på min älskade sambo.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0