Lördags morgon.

Oj länge sen jag skrev nu. Har haft fullt upp i två dagar nu. i Onsdags var fina Anna här och drack kaffe, det va skitkul för vi hade inte träffats på drygt ett år. Så nu va hon o hennes söta lilla pojke här... Sen igår kom Anna igen :) Sen skulle M i väg till en kompis och leka, och så skulle vi på kalas hemma hos kusinen, så igår vart det mycket. Men M`s kompis vart sjuk så vi kunde inte lika, det underlättade lite för mig efter som det skulle blivit så mycket annars. Den där dumma magsjukan går på dagis nu. Det vill vi inte ha hemma nu. usch och fy. Det är ett bra bantnings tips, men ett jobbigt sådant. Nej tack. Efter kalaset igår åkte vi och köpte fredags mys, M fick välja chips så hon va super glad. Kollade även let`s dance såg inte förra veckan, men det va riktigt roligt tycker jag. M roade sig med youtube och lyssnade på musik. Lättroad. Nu ligger jag i sängen med båda tjejerna. M äter apelsin och kollar på barn tv. S leker. Min kära underbara man sover fortfarande.. Men inte länge till. haha Det har snöat i natt med!!! Varför då? Nu vill jag inte ha mer snö, inte ens M vill det hon vill ha sommar så vi kan bada i poolen. haha Nej jag föredrar nog sommar, vinter är ju mysig, men bara ett kort period inte flera månader,kanske en månad. Det räcker tycker jag. Nästa är ska jag önska mig en kortare vinter av tomten :) haha Nej nu ska jag mysa lite med barnen innan det är dags att äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0