God morgon

Godmorgon, hann inte skriva igår, kom hem rätt sent så vi la barnen direkt :)

igår så va vi upp till A6 o jag fick lite nya kläder :) snäll sambo man har va?!
Det va skönt att det inte va så mycket folk. Melissa älskade o kolla kläder h on tog på precis alla kläder  sa hur fina dom va :) klart att hon sprang runt lite, men det var för att kolla kläder. haha har aödrig sett henne sån förrut, hon verkligen älskade det. Inatt ville inget av barenn att jag skulle sova, sista gången jag kollade på klockan va hon 03:26, det kändes inte så kul alls :( Shir happens.
Nu står i allafall kaffet klart, kände att kroppen vill ha lite.

Samantha ligger på golvet nu, jag tänkte hon skulle leka lite, men icke sa nicke, hon tjurar mest, lika bra o ta henne o sen bli lite allmänbildad framför nyhetsmorgon.. Lägger in dagens när hon sover sen.


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0