1 november 2010

Här ska ni få följa med mig ner i vikt :)

Jag har a 14 kilo som jag vill bli av med, vet inte under hur lång tid alls, jag hade tänkt mig ta små del mål.
Mitt första mål är att gå ner till 60 kilo tills den 1 december.

Jag kommer lägga upp "matscheman" varje kväll om vad jag har ätit och druckit under dagen. kommer även skriva om jag "fuskar" lite, vilket inte ska vara någon vana alls. Jag vill verkligen nå mitt mål. Jag måste tänka lite på att jag ammar med, men jag har hittils ändrat kost vanor och motions vanor. Jag har inte riktigt kommit igång med träningen än pga en liten förkylning, men den är nog snart pust veck!

Mina matideèr får jag främst från medelhavskosten, men det är inte enbart det jag äter, bara det innehåller rätt saker så äter jag det!
Jag vill gärna ha ideèr och tips från alla läsare :) alla tips är välkommna.

Ni får även följa med i vardagen med två barn, två katter o en sambo. Bloggen kommer innehålla det mesta :)
Nej nu ska jag hoppa ner i sängen, ska upp i morgon.

Startvikt: 64,4



Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0