SNÖ

Nuu sitter jag och äter lite kålsoppa :) mums :) lite cayenne peppar på så blir det gott... Ska snart bege mig ut i det snöiga vädret...

När jag har vart till dagis i morse skulle jag gå ut o gå, men aldrig en gång till i snön, det är inte plogat nån stans allt.. jag blir knäpp, PLOGA vägarna.
Vagnen bara gled överallt.. jag ville bara komma hem, det tog30 min o gå en sträcka som brukar ta 10 min... helt sjukt..
Ska snart gå och hämta M, hoppas J hinner hem innan så jag slipper vagnen. sen ska vi baka i dag, detblir kladdkaka, för i morgon kommer fina Anna hit.. ska bli super kul o träffa henne igen, va typ ett år sen...
Nej äta mat va det va?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh det låter smarrigt med kladdkaka ;) Visst är det tråkigt att gå med vagnen.. Man kommer ju inte framåt knappt. Kasper brukar somna i vagnen men inte fan kan han somna när han lyfter från botten när det guppar så mycket.. han bara skriker när vi är ute o går :(

2011-01-12 @ 22:20:53
URL: http://kaspersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0