så...

Nu så somnade damen, sover förhoppningvis i ca 40 min, men man vet aldrig med henne.
Det har hänt en del sen jag skrev sist.... Bantningen har jag lagt åt sidan ett tag, just nu försöker jag minska mitt mat intag och mina portioner innan jag ger mig på nån bantning. Lika bra är väll det. Det är jäkligt jobbigt att kännasig hungrig även om jag ätit, men jag måste ju börja nånstans. Jag hatar att känna hunger kanske därför jag åt mycketochsmå åt mellan allt, jag hoppas iallafall gå ner nu, jag vill gå ner 5 kilo åt gånge... Jag är så trött på att se mig själv i spegeln o kännamig fet, jag vill inte det,det är inte jag alls. Nej nu vill jag ha lite "pepptalk" För nu skamina 15 kilo bort. Så är det.
Sen har det hänt en grej till sen jag skrev sist. Jag kan nu kalla mig FRU :) vi gifte oss 4 dec :) Det känns bra att ha det gjort, men det ändrade ju inte såmycket förutom lite namn o papper. Melissa är glad att vi heter samma nu iallfall HELA familjen :) Livet är rätt underbart, snälla barn och en bra pappa till mina barn som nu också är min MAN :) vad vuxet det känns, hihi.
Jag funderar på om jag ska blotta mig själv så pass mycket att jag ska skriva vad jag väger nu,jag är tveksam. Det va länge sen jag stälde mig på vågen så jag vet inte vad den ska visa.... sist jag kolla vägde jag 65,2 så mycket kan jag säga, men det är MÅNGA veckor sen, jag kan ha gått upp en del eller ner jag vet inte.. Äsch va fasiken jag kan lika gärna skriva det..shiiiiiiiiiiiiiit ett kilo upp,nu väger jag 66,0, men det ska snart bli ändring på det! Jag kommer nog skriva en del om vikten och tankar där omkring. Det är en stor del av mitt liv som jag vill bli av med. :)
Nej nu ska jag dricka lite kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0