Morning.....

Nu sitter jag inne på M´s rum, Hon och S leker innan det är dags att gå till dagis. det plogas ute på gården nu, trodde jag inte, men det kom en del snö i natt.

Igår kväll la jag mig tidigt för en gångs skull. Jag spelade lite innan jag la mig kvart i tio. Det va länge sen jag la mig så tidigt. Och det fick jag sota för. klockan fem i natt vaknade jag, haha ska aldrig lägga mig så tidigt... Jo det kanske jag ska nån gång.
Jag kunde verkligen inte somna om. Alla sov utom jag.. halv sex så vaknade S o ville ha flaska,så jag gjorde iordning det och satte på tv... Hon somnade somen gris när maten var slut haha där låg jag själv igen, tur att det finns tv :)
Ska passa på att gå till affären med, behöver handla hem en ost... Nej nu ska vi borsta tänderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0