Godmorgon.

Idag är jag TRÖTT. Kvart i tre somnade jag i natt.
Jag gick o la mig elva sen runt halv tolv vaknade S och ville komma, så visst jag lyfte över henne.
Sen en kvart senare kom M och ville sova hos mig, visst fine tänkte jag o hon la sig.
Hon vred och vände och kunde verkligen inte somna om. Klockan vart ett, jag ville ju bara sova. Klockan skulle ju ringa sex. Nej kvart över ett fick hon gå tillbaka till sin säng, jag stoppade om henne och tänkte att det va frid och fröjd. Nej när jag kom in till sängen igen möttes jag av en glad bebis. SUCK!
Jag la mig hos henne o fösökte söva henne hon somnade YES! La mig ner och blundade, då nös M jag fattade att hon inte sov så då gick jag in till henne,  nu var klockan snart två, nej hon behhövde kissa. Sagt och gjort hon kissade och la sig. Hon somnade.
Samma visa i sovrummet S vaken, kollade klockan, nej hon behöver inte äta än.
La mig och sövde henne. hon somnade och vaknade HELA TIDEN!
Vid halv tre gav jag upp o gav henne flaskan. o vips så sov hon! Jag kollade klockan 02:42
Jag hann hon bara lägga huvudet på kudden innan jag sov.......

Det va ingen rolig natt, dagen kommer innehålla massor med kaffe. Idag ska jag städa ut julen.... o dricka KAFFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0