morgon.

Godmorgon, nu har vi vakna o morogn bestyren är fördiga, allt klart, ska snart fylla på kaffe koppen. Efter gårdagsn fundering så kände jag bara massa enrgi, nu jäklar ska jag ner i vikt :) även om jag hatar havregryns gröt, så borde jag äta det. Man kan väll ha kanel på kanske? Ja vi får se, ska ner till affären o köpa smör, Melissa har ju det på sina mackor.
Melissa va vakanr många timmar i natt så det vart inte mpnga timmars sömn, därför klev jag inte ur sängen förän typ 11, jag sov inte så länge men då gick jag upp. Pappa i huset gick upp och gjorde frukost till Melissa.


Idag ska vi ut i det fina vädret, det är åtta plus och sol, jag önskar att man hade en hund nu så man kunde gå ut o gå utan vagn o barn :) haha
Kanske skulle baka nå bröd i dag, jag vet inte har bara lust o göra nått.
Det sista jag har lust med nu är o stryka tvätten, det är väldigt behövligt men jag väntar på att nån frivillig ska komma o göra det :) haha, kommer inte ske, får ta tvätten ikväll :) haha

Nej kaffe va det
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0