Funderat.

Jag har suttit här och funderar lite på dethär med mat. Mitt problem är att jag blir så hungrig på kvällen, jag små äter inte alls på dagen, men på kvällen när barnen har somnat så skulle jag kunna bo ikylen, hur ska jag göra för att bli kvitt detta?! Sätta häng lås på kylen o ge nycklen till min man eller? gå o lägga mig, hjälp jag vet inte vad jag ska göra åt det!

Min svaghet gällande mat är god mat, jag tar gärna en gång till bara för att det va så gott, jag vet att det är det värsta man kan göra, jag brukar oftats hejda mig o bara at en gång o ta en frukt senare istället. Ibaand är det bara omöjligt.
Jag ha ca 4 kilo o bli av med på en månad nu, o det ska lyckas.........punkt slut....
Jag vill träna men vågar inte för jag har lite ont i halsen, nån som vet om det är nån fara, det är inte så att jag ska träna på gym utan bara arm, ben och magövningar hemma. Jag är ju ute o går även om jag har lite ont i halsen. TIPS OCH RÅD önskar :)

Nej nu ska jag plocka ihop allt innan vi ska iväg.


Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jessi

¨forsok ata var tredje timme, kl 8, 11, 14, 17 & 20. Lite ont i halsen ar nog ingen fara, det kanner du bast sjalv. Men lat det inte bli en ursakt.. vet att det ar latt hant! Jag forsoker ata var tredje timme och ersatter lunchen & middagen med naturdiet. Har gatt ner fran 85kg till 68 kg. Dem sager ju att raska promenader ar bra, forsok ga 1 h om dagen, det hjalper ganska mycket :)



2010-11-02 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0