:)

Nu sitter jag med tötamostern i telefon igen :) haha
Har plockat undan lite o väntar nu på att Samantha ska vakna :) täntke damsuga lite då, passar på o vila lite nu.

Vilket skitväder det är i dag, blåser och regnar! Men vi har vart ute o gått i dag ändå, jag ska ta en promenad ikväll o köpa mjölk glömde köpa det när vi va in. Ikväll har jag gett mig fan på o träna, jag SKA göra det när barnen har lagt sig, armar o ben o mage, lika bra o köra även om man inte orkar, sen ska jag skura golven och damsuga överallt. stryka ska jag me göra, kanske tar det i morgon vi får se. bränner man kalorier då? jag vet inte faktiskt, haha vilken fråga, kanske ska googla på det!

Nej nu ska jag kika runt lite mer på intrener innan hon vaknar.


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0