Dagens :)

Nu har barnen lagt sig o jag har fult upp, jag har precis skurat alla golv, tänkte göra det en gång till ihop om att det ska bli renare :) hihi, sen ska jag träna, känner bara massa energi o lycka rusa i kroppen så det är lika bra o köra, sen ska jag sätta mig o soffan med lite nötter och ett päron :) Hoppas de finns nå bra på tv som jag kan se på. Jag har hunnit med massor idag, så det är skinande rent här hemma, ävenen kvällspromenad är gjord i mörkret, ska erkänna att jag ringde mamma på vägen, det va väldigt mörkt haha.

Nej nu till dagen "matschem"

Frukost: Två knäckemackor med ägg på
3 koppar kaffe

Lunch:Hemmagjord kebabsallad, så super gott. Med vitlökssås på
1 kopp kaffe

Middag:en liten sallad som vart över sen innan, utan kött o sås.

Vi köpte nå nytt kebab kött på MAXI, det va super gott, det rentav smälte i munnen :) helt underbart, Melissa gillade det med i massor.

Nej nu ska jag hänga tvätt sen skrura alla golv igen innan jag ska vila! Skriver nog nån fundering senare...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0