Dagens

Nu sover båda barnen och jag sitter här och äter en päron och dricker LOKA!
Jag känner hur suger börjar komma nu, men jag vill inte ta nått och äta, får nöja mig med frukt!!!!

Tänkte lägga in dagens "matschema"

Frukost: en macka med keso, leverpastej och ost på
2 koppar kaffe

Lunch: (bortbjuden) 1.5 bit Hemmagjord pizza med tomatsallad
1 kopp kaffe

Middag: det vart lite fusk, två korvar med bröd, inte så nyttigt men gott.
1 kopp kaffe

Lite snabbt recept på den underbara hemmagjorda pizzan
Degen finns o köpa.
På var det cornfärs, mozzarella och soltorkade tomater i olja. Den va så underbar, den kommer jag göra hemma själv med. Melissa åt och tycket om det med, super enkel o göra med.
Hett tips till alla småbarns föräldrara :) Lägg till lige gurka eller nån god grönsak vid sidan om så får barnen i sig det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0